Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

"ΣΥΓΓΝΩΜΗ"

«Νομίζω ότι όταν πληγώνεις άθελα σου κάποιους ανθρώπους για τους οποίους νοιάζεσαι και αγαπάς, οφείλεις να δίνεις πάντα εξηγήσεις και να ζητάς συγγνώμη.Δεν είναι απαραίτητο ότι αυτό θα διορθώσει τα πράγματα, είναι όμως αναγκαίο για να μπορέσεις να αποδείξεις ότι κατάλαβες το λάθος σου.»

Δεν γυρίζουν πίσω όσα έχουν συμβεί, έχεις όμως κάποτε την ανάγκη να τα βρεις με τον εαυτό σου. Και έχεις ακόμα την ανάγκη να συμφιλιωθείς με τις τύψεις σου.

Αυτές οι τύψεις σου είναι άλλωστε και η απόδειξη ότι κατάλαβες το λάθος σου.

Έχεις ανάγκη να ζητήσεις συγνώμη από αυτούς όλους .

Έχω λοιπόν ανάγκη να ζητήσω συγνώμη από αυτούς όλους που αδίκησα . Από αυτούς που απογοήτευσα γιατί πίστεψαν σε μένα και δεν ήμουν εκεί δίπλα τους, μαζί τους, την ώρα που αυτοί με περίμεναν, την ώρα που αυτοί με χρειαζόντουσαν.

Έχω ανάγκη να ζητήσω συγγνώμη γιατί απογοήτευσα τα όνειρα που έκαναν με μένα, για μας. Τα όνειρα που έχτισαν πάνω μου, οι άνθρωποι που με αγάπησαν. Τα όνειρα που δεν προστάτευσα και άφησα να γκρεμιστούν.

Έχω τέλος την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη σε όσους άθελα μου έδειξα λιγότερη προσοχή, λιγότερη ευαισθησία, από αυτή που περίμεναν από εμένα. Σε όσους δεν στήριξα ίσως όσο θα έπρεπε η όσο περίμεναν ότι θα τους στηρίξω και τους απογοήτευσα.

Έχω ανάγκη να ζητήσω συγνώμη σε όλους αυτούς.

Έχω ανάγκη, σήμερα, να σου ζητήσω συγνώμη ….

Δεν υπάρχουν σχόλια: