Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Ξέρεις ?

Ξέρεις ότι για μένα είσαι κάτι μοναδικό …..

Ξέρεις ότι είσαι κάτι που κράταγα κλειστό μέσα μου τριάντα τόσα χρόνια.

Ξέρεις ότι η σχέση μας δεν άρχισε πριν ένα μήνα.
Πριν ένα μήνα ξεκίνησε ξανά το δρόμο που είχε αρχίσει πριν πολλά χρόνια.

Ξέρεις επίσης ότι αυτά όλα τα χρόνια πολλοί παρεμβλήθηκαν στις ζωές μας.
Και στην δική μου και στην δική σου.

Ξέρεις ότι αυτές οι παρεμβολές δημιουργούν συχνά παράσιτα . Δεν το θέλεις.
Αλλά έτσι είναι και δεν αλλάζει. Μας άφησαν ανασφάλειες που μας κυνηγάνε
στον ύπνο και στο ξύπνιο μας.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι το ανακάτεμα στο μυαλό μου δεν το θέλω ούτε εγώ.
Αλλά είναι εδώ. Και παλεύω . Και θα συνεχίσω να παλεύω για να απαλλαγώ.
Να ηρεμίσω.

Σου ζήτησα να είσαι δίπλα μου σε αυτό το δρόμο.

Σου ζήτησα να μείνεις δίπλα μου στο δρόμο της ζωής μου

Σου ζητάω να με καταλάβεις

Σου ζητάω να με συγχωρήσεις αν σε πληγώσω άθελα μου

Σου ζητάω συγνώμη για ότι είμαι σήμερα.

Αλλά έτσι είμαι σήμερα. Το αύριο θα είναι δικό μας .

Θα το χτίσουμε μαζί … Ελπίζω ……


.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

THS TO EIPES