Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΡΙΣΜΑ

Λοιπόν δικέ μου,
Σήμερα το πρωί στο ξύπνημα μου καρφώθηκε να καταλάβω πως είναι δυνατόν να ερωτεύεται ένας περπατημένος σαν εμένα.

Με κοιτάω λοιπόν καλά καλά στον καθρέφτη, μες τα μάτια, και όση ώρα ξυριζόμουνα σκεφτόμουνα και μονολογούσα.

Μεγάλε μου λέω ξέρεις αν μέσα σου αγαπάς,?.. πόσο αγαπάς ?.. με ποιο τρόπο αγαπάς ?.
Τι είδους αγάπη κουβαλάς ? ποσό δυνατή είναι, πόσο μεγάλη, επιτακτική και πιεστική .
Γιατί η αγάπη είναι πίεση. Είναι αυτό το ζούληγμα στο διάφραγμα την ώρα που περνά μια σκέψη, μια θύμηση,

Με κοιτάω λοιπόν μέσα στον καθρέφτη, εμβαθύνω μέσα μου, με ανοίγω και με ψάχνω.

Πω πω ένα σούργελο , ένας ατέλειωτος ρεζίλης.
Ένας φτωχός, φτηνός, ταλαίπωρος ανθρωπάκος.
Ένας φουκαράς με άλλα λόγια. Δεν μπορεί να είμαι εγώ ? Όμως έτσι μου μοιάζω.

Μπορεί να μου μοιάζει αλλά δεν είναι δυνατόν να είμαι εγώ. Εγώ είμαι λογικός άνθρωπος , ενώ αυτός ?.
Αυτός αγαπάει και δεν μπορει να το αποδεχθει, γιατι νομίζει ότι έτσι γκρεμίζει το κατεστημένο.
Αληθεια ποιο κατεστημένο. Το δικό του ή αυτό των αλλων.
Γνωριζει λέει και αποδεχεται τις κυρίαρχες κοινωνικές αντιλήψεις.
Συμμερίζεται την επικρατούσα ιδεολογία του έρωτα . Γιατί ιδεολογία είναι όλοι αυτοί οι κανόνες για ηλικιακή, κοινωνική, πνευματική, σύμπλευση.
Οικονομικοκοινωνικές διαστρωματώσεις είναι.

Μαλακίες !!!….
Στο τέλος γκρεμίζεται ο ίδιος στο βάραθρο που έσκαψε με τα ίδια του τα χέρια.

Κουράγιο δεν έχει να παραδεχτεί το χάλι του. Τον φτύνουν και εκείνος λέει ψιχαλίζει. .
Τον δουλεύουν ψιλό γαζί και αυτός μιλάει για «ασύμβατες ιδιαιτερότητες» .
Απλά δεν έχει το κουράγιο να κοιταχτεί καλά στον καθρέπτη .
Να δει την αλήθεια κατάματα.
Να του φωνάξει ο ίδιος στον εαυτό του .
Βρε ρεζίλη των σκυλιών, θα βρεις το κουράγιο να μας απαλλάξεις από την παρουσία σου.

Τότε ξαφνικά ο εγωισμός του φουντώνει. Παίρνει φωτιά . - Σιγά παιδιά φωνάξτε τους πυροσβέστες !!!!!
Το υπερεγώ του, του λέει επιτακτικά.
Εσύ αγόρι μου είσαι ανώτερος άνθρωπος. Εσύ είσαι πλασμένος από αγνά υλικά (φρέσκο βούτυρο και τέτοια)….
Είσαι από μια πάστα ανθρώπων που ο φτωχός κόσμος δεν την καταλαβαίνει.
Είσαι αναπόσπαστο μέρος της πνευματικής ελίτ του τόπου.
Το πιστεύει ξαφνικά .
Και είναι σίγουρο…. γιατί μόνος του τα λέει μόνος του τα πιστεύει … διάβολε, ….
Και ξαναπαίρνει θάρρος .
Αγαπάω λέει με λογική .Και με προοπτική. Αγαπάω με προγραμματισμό σε βάθος εικοσαετίας. !!!….
Φέξε μου και γλίστρησα …..
Αγαπάω με λογικούς συνειρμούς του είδους «μάρκετ μάρκετινγκ».
Ποσό καλά γνωριζόμαστε , ποσά κοινά ενδιαφέροντα μας ενώνουν.
Μας αρέσει η θάλασσα, το βουνό, η μαρμελάδα βερίκοκο ,ο φραπέ στην παραλία, ο γαύρος πλακί, …….
Η επιλογή μου είναι θαυμάσια. Προχωράω λέει με προοπτική ζωής.
Ολόκληρης ζωής.

Και την άλλη μέρα το πρωί έχει κόψει φλέβες πόντο πόντο, για να μην μπορεί να τις ράψει ο γιατρός , και έχει πάρει σε κοκτέιλ (πιπερμαν) ολόκληρο το φαρμακείο του.

Και είναι όμορφος, δροσερός και άκαμπτος όταν ο ιατροδικαστής αποφανθεί …..
Ο θάνατος επήλθε προ 12ωρου.

Ξαφνικα . αουουουουτς μπουρδέλοοοοο ………..

Θέλετε μια συμβουλή.

Αν σας έρθει να σκεφτείτε και εσείς κάτι τέτοια κάντε το το βράδυ.

Το πρωί στο ξύρισμα κόβεσαι και τσούζει γαμώτο….

Δεν υπάρχουν σχόλια: