Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ

( Για την κόρη που δεν έχω )


Κι αν τώρα η ζωή σου συνεχίζει μακριά μου
Μόνη σου πρέπει να προσέχεις πια για δυο.
Πρόσεξε μικρή μου τις σειρήνες με τις κίβδηλες υποσχέσεις τους,
πρόσεξε αυτούς που σου τάζουν τον ουρανό με τα άστρα.
Θυμήσου ότι είσαι ένας μοναδικά προικισμένος άνθρωπος.
Θυμήσου ότι και το μυαλό σου και η κρίση σου είναι υπέροχα και
ότι η προσωπικότητα σου, ο τρόπος που υπάρχεις είναι μοναδικός.
Μην αλλάξεις λοιπόν τίποτα σε σένα, μην προσαρμοστείς στις απαιτήσεις τους.
Διατήρησε το υπέροχο περπάτημα του Ούννου σου και επέκτεινε το.
Κάντο περπάτημα καρδιάς, κάνε το τρόπο ζωής.

Αγχώνεσαι εύκολα , νευριάζεις, θυμώνεις και πεισμώνεις.
Και μετά τρως τον εαυτό σου και τον τιμωρείς σκληρά.
Μην αφήσεις κανένα να ταράξει την ηρεμία σου.
Μην αφήσεις κανένα να σου επιβάλλει το ρυθμό του .
Μην αφήσεις κανένα να επηρεάσει την κρίση σου .
Μην αφήσεις κανένα να σου εξηγήσει τα όνειρα σου.

Με το χέρι στην καρδιά σου λέω …

Πρόσεξε. Συνήθως το κακό στο κάνει αυτός που δεν το περιμένεις

Τους κακούς τους βλέπεις από τους φίλους, τους καλούς να φυλάγεσαι

Και μην ξεχνάς

Είσαι μοναδική

1 σχόλιο:

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Αν έχω καταλάβει σωστά είσαι στην ίδια ηλικία με τον πατέρα μου.
Είναι κρίμα επομένως που δεν έχεις κόρη... Θα είχες τόσα να της δώσεις!

(Τι ωραία που θα ήταν, αν όλοι οι πατεράδες του κόσμου έκαναν τις θυγατέρες τους να νιώθουν μοναδικές... Γιατί το αμελούν;)

Την καλησπέρα μου!