Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ???

.
Κι αν δεν μπορέσω να σταθώ δίπλα σου σαν τον βράχο στην καταιγίδα
Κι αν δεν μπορέσω να σταματήσω τα νερά της θάλασσας στην τρικυμία
Κι αν δεν μπορέσω να ξαναφέρω στον ουρανό σου του ουράνιο τόξο της ευτυχίας
Κι αν δεν μπορέσω να κάνω ν ανθίσουν για σένα τα λουλούδια τον Απρίλη
Κι αν δεν μπορέσω το μοσχοβόλημα τους να φέρω στο κορμί σου
Κι αν δεν μπορέσω να φωτίσω το δρόμο σου σαν την πανσέληνο του Αυγούστου
Κι αν δεν μπορέσω σαν πυρκαγιά ολόφλογη τις νύχτες σου να ανάψω
Κι αν δεν μπορέσω σαν την λαδιά της θάλασσας στα ποδιά σου να σβήνω
Κι αν δεν μπορέσω να δροσίσω τις καλοκαιρινές τις μέρες σου σαν το δροσάτο κύμα του Ιούνη
Κι αν δεν μπορέσω να ροδίσω σαν την θαλασσινή ανατολή τα χείλη σου
Κι αν δεν μπορέσω να τα γλυκάνω σου σαν το ουρί του παραδείσου
Κι αν δεν μπορέσω να συνεχίσω να γράφω για σένα, και να σε τραγουδώ
Κι αν δεν μπορέσω να είμαι για σένα, αυτός που έφτιαξες μέσα σου
Κι αν δεν μπορέσω να τα κάνω όλα αυτά
Κι αν δεν μπορέσω …
Θα είμαι πάντα δίπλα σου
Θα είμαι πάντα εκεί
Θα κάνω ότι μπορώ
.

3 σχόλια:

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Έτσι είναι ο έρωτας... Να αγωνιάς αν θα μπορέσεις. Βασανιστική αγωνία, όσο και γλυκιά.
Από την άλλη όμως, κατέληξα πρόσφατα στο ότι, αν το αντικείμενο του πόθου μας δεν μπορεί να εκτιμήσει την προσπάθειά μας, τότε δεν αξίζει την αγάπη μας.
Δεν ξέρω, για μένα μετράει πάνω απ' όλα το "Κι αν δεν μπορέσω να τα κάνω όλα αυτά/ θα είμαι πάντα δίπλα σου/ θα είμαι πάντα εκεί/ θα κάνω ότι μπορώ"...
Όμορφη και αληθινή η γραφή σου! Αγγίζει βαθιά.
Σ' ευχαριστώ, να 'σαι καλά :-)

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

Απορω πως παααρα πολλοι ανθρωποι απεχθανονται κι αποφευγουν τον ερωτα, για αυτην και μονο την αγωνια που τοσο ευγλωττα περιγραφετε!

Μα αν ειναι κατι που αξιζε να βιωσεις σε αυτη τη ζωη ειναι ακριβως αυτο!!!

Μετα τιμης,

Πυγμαλιων.

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Πού έχεις χαθεί εσύ; Μου έλειψαν τα κείμενά σου!
Παρεμπιπτόντως, σου έχω πει ποτέ πόσο γλυκιά είναι η εικόνα με την αρκουδίτσα, πάνω αριστερά στο μπλογκ; Μου ζεσταίνει την καρδιά κάθε φορά που τη βλέπω!
Ελπίζω να είσαι καλά και να περνάς όμορφα, καλέ μου φίλε!
:-)